دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علی لهراسبی به نام معجزه ...

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علی لهراسبی به نام معجزه ...

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علی لهراسبی به نام معجزه ...

 

Download New Music By Ali Lohrasbi Called Mojezeh 

 

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام معجزه

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی لهراسبی معجزه

این معجزه هست این که تو رو میبینمت تو فرشته ای با پاکیه قلبت تو رو میشناسمت
سرم پایین دلم کنارته بوی یاس تو فضای رابطه تا ته این دنیا تویی عشقم تنها

مرواریدی تو صدف از آسمونی با قلبی که نامحرمه نامهربونی
حیای کل دنیا یکجا تو چشماته خدا حواسش جمع هر لحظه همراهته

تا نفس هست عشقه منی بدون تا ته خط عاشق من بمون
پره پاکیه لحظه به لحظه ی زندگی کردنه هر دوتاییمون

تو یه دریای پاکو زلالی من مثله موجم عاشقه غرق شدن
تو همینجوری باش که دلت میخواد گوش نکن این روزا آدما چی میگن

شعر آهنگ جدید علی لهراسبی معجزه

از چشم بد دست خدا میسپارمت تو عزیزمی من از ته قلبم تو رو دوست دارمت
تو میدرخشی با نجابتت قربونه قلب با محبتت زیر یه سقف با هم با این عشقه محکم

ذهنم درگیر توئه الگوی عشقی من مرد رویاتمو بانوی عشقی
با کل قلبم پشته احساسم وایستادم تمام دنیا با دیدنه عشقت رفت از یادم

تا نفس هست عشقه منی بدون تا ته خط عاشق من بمون
پره پاکیه لحظه به لحظه ی زندگی کردنه هر دوتاییمون

تو یه دریای پاکو زلالی من مثله موجم عاشقه غرق شدن
تو همینجوری باش که دلت میخواد گوش نکن این روزا آدما چی میگن



بازدید : 3220 | تاریخ : جمعه 19 شهريور 1395 ساعت : 10:0 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: